min mobil är fan inte klok



min mobil som jag egentligen gillar, är fan inte klok i huvudet.
köp inte en w910i för guds skull.
det som hände för typ 20 minuter sen och som hänt massor av gånger innan,
är att jag gick runt i mörkret och skrev en dikt på min mobil.
hade inte tänkt skicka den till någon utan fick bara asbra idéer som jag ville spara liksom för att senare använda mig av.
jag var på mitt 7:e eller 8:e sms, alltså hade jag skrivit skitlångt,
och den stänger av sig.. VILKET JÄVLA PISS, tänker jag.
den sätter på sig igen, och jag skyndar mig att kolla utkorgen som är tom..
ÅH! fatta hur ARG jag blir :(
den hade liksom hälften % batteri, alltså stängde den bara av sig för att göra mig förbannad.
jävla SKITMOBIL! ååååååååååååååååååååååh
jag hatar sony ericsson.
:(

 

socker |
#1 - - corn:

det har hänt mig sjukt många gånger

#2 - - alix:

åh jag blir så arg

Upp