melodifestivalen 2010 - my ass.




förlåt, alla vackra människor som deltagit i melodifestivalen alla dessa år.
jag vill absolut inte vara taskig mot er, eller mot christer björkman heller för den delen.
charlotte perelli, pernilla wahlgren & alla superfina sångerskor/sångare, för svenska schlagerlovers är ni faktiskt utan tvekan bra. men för resten av svenskarna + alla européer suger ni tyvärr.

allvarligt talat.
förra året, vad fan hände där?
och året innan det och året innan året innan det och året blablablablablaa..
fan, vad är det alla kaxiga européer ser i sig själva som de inte ser i oss?
vi fucking äger dom! men nä, tydligen suger vi & delar sista plats varje år.
varför går vi ens vidare i kvalet på eurovision?
så himla töntigt.
vi kommer ändå allra sist, eller näst sist om vi har tur.
omfg, den enda som lyckats under de 10 senaste åren är väl carola.
och hon suger. enligt mig då. no offence carola, men you're just not my type.
seriöst jag får ont i hjärtat när jag ser på eurovision song contest.
och även fall man tycker att någon är bra, som t.ex. att jag tyckte alexander alibaba vad han nu hette var söt & duktig, en vecka senare var han ju hatad av hela världen ändå för att vara en sån tönt?
säger man att man gillar honom nu så tror alla man är dum i huvet.
(asså jag gillar honom inte, det är lugnt)!
& herregud.. darin ska ställa upp.. (eller ska han...? funderar på att stoppa honom i en säck och flyga honom till danmark)

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

döda mig långsamt.
socker |
Upp