mellandagsrean



Mellandagsrean är skit enligt mig. Förlåt till er små flickor och pojkar som bara älskar att knö omkring på stan och knappt kunna ta er förbi folkmassor och stå i kö i flera timmar. Vad ni tycker är liksom inget jag har makt över, liksom, ni får väl gilla det om ni vill.
Men enligt mig, fuckers, är mellandagsrean otroligt överskattad. (Hihi sa jag fuckers?) Folk blir som galna när de går omkring på stan och söker efter snygga kläder och annat skit. Grejen är att det är bara rea på utvalda varor; de varorna som ingen velat köpa tidigare. Men nu när det är rea så vill plötsligt alla ha de grejerna.
Visst, jag säger inte att man inte kan fynda, för det kan man självklart göra. Men är det värt alla köer? Plus att man måste gå ner på stan hur jävla tidigt som helst bara för att de finaste grejerna inte ska ta slut i ens storlek, och att de bästa grejerna faktiskt ska finnas kvar. Vad är liksom.. ÅÅÅÅÅÅÅ vad är grejen med allt?! Det som egentligen är fint är det som inte är utreat. Men man kan ju inte tänka sig att köpa något som inte har typ minst 20% rea på sig, för det är ju såååååå ovärt.. Men när det inte är rea, då går det hur bra som helst att köpa vilka plagg som helst. Då kan man betala vilket pris som helst, jag menar, man väntar ju inte på att skiten ska reas ut direkt. Sannorlikheten är ju ganska liten att just det plagget finns kvar tills dess.
Som ni hör tål inte jag mellandagsrean, det är någon nerv i mig som reagerar jävligt aggressivt på den. Surt.

Men jag tänker inte prata mer skit om rean nu, utan ska krypa ner i min säng & sooova.
Imorgon är en ny dag.

 

PUSS godnatt! ♥

socker |
Upp