i wanna take a ride on a disco stick



okej hej fulful bild! <:
det gillar vi. sånt piss sånt attraherar alla andra fula saker.
okej jag har problem
jag ska på stan idag med conne & vi ska promenera runt om det inte regnar sönder.
för då tänker jag gömma mig under en bro.
kanske inte.
men japp. sen ska vi leva på en biosalong & kolla på new moon.
värsta fett.
har dock redan sett den på internet men det är ju kass.se upplösning..
plus att det inte är någon text vilket jag hatar :D
jag menar, visst, hur svårt kan det vara att förstå engelska?
men när dom säger sånna sepe-vampyrord så blir man ju lite.. WHAT?
aja
hahahahhahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
gud jag har damp
på onsdag är det matteprov & på fredag är det noprov.
TAGGA!
ehe kanske inte
fyfajn
propeller?
hejdå

socker |
Upp