HAHAH

Ovz säger:min syrra jobbbar som vakt nere i tunnelbanan då och då eftersom hon behöver pengar när hon pluggar(berättar hur hennes synvinkel). Som alla fredag nätter kom det ner massa fulla killar, trevliga som otrevliga. Men nu kom det fram en kille och började prata med henne. På ett litet hånfullt sett började han typ: - höhö går du ut mycket eller? med tanke på att du är här en fredag kväll

- Ja det gör jag, jobbar ofta helger, men går att gå ut på vardagar också.

- Aha.. vart.. går du ut då? stureplan? norr?söder? väst? öst?

Hon börjar bli lite irriterad nu så svarar bara:

- Brukar inte gå ut i något vädersträck riktigt, tycker det är roligt att va på nya ställen.

- Aha, men du, jag stöter på dig, bara så du vet, säger han.

- okej?

- vill du ha min autograf eller?

Min syrra typ: eeh, tror jag klarar mig utan, tack.

Han ba: aha, skit it då

och så gick han vidare.

Efteråt kommer hans polare fram och typ: det blir så när man är med i idol.. ledsen..

kan du gissa vem det var?

DANCE MANIA säger:

 

OMG ERIK?

skojar du!? HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA fAN VA FULT

Ovz säger:haha, rätt

DANCE MANIA säger:

WHAT

ahahahahahhaha

Ovz säger:hon fatta ju inte det, men hon var bara glad efteråt för hon hatar idol

DANCE MANIA säger:

fan va du ljuger

Ovz säger:haha nej!

DANCE MANIA säger:

fan va skoj! han har ju tjej ?

Ovz säger:Haha jag har ingen aning, hon berättade det bara igår, hon hade ju inte fattat vem det var förns här om dagen typ när hon såg han på tv

DANCE MANIA säger:

haha fan va roligt! jag vill att han ska stöta på mig ;(


ERIK DÅ! man får inte stöta på andra när man har flickvän!
skrattade dock ganska rejält jag läste vad otto skrev HAHA.

socker |
Upp