HA! testet är här!

gullungen gav mig testet som jag ville ha. tack! hihi
mitt 2009:



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja men det är inget jag tänker nämna här!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag tror inte jag hade några faktiskt… men detta året slår jag på stort, med hälsosamma löften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag kommer ihåg iallafall.. (:
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, jag hade tur detta året också. <3
5. Vilka länder besökte du? Turkiet!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Haha ja men alla skulle bli helt emo om jag sa vad det var.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1:a januari. Eller, nyårsdygnet kanske jag ska säga. Inget bra minne.
8. Vad var din största framgång 2009? Höjdes med 20 poäng i mina slutbetyg. Har dock en termin kvar att höja/behålla dom på!
9. Största misstaget? Det var nog många.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk är väl alla, typ förkyld oså. Men inga skador så vitt jag vet.
11. Bästa köpet? Alla kläder. Och nagellack!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mobilräkningar och kläder skulle jag tro.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Haha jag är nästan alltid glad när jag är med folk, så det finns mycket att välja mellan!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Basshunter – all i ever wanted & kent – 747.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och skulle jag tro. Jag har ju haft (och har) mina deppiga stunder men även lyckliga. Jag är nästan alltid glad runt folk som sagt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Flyttat hemifrån om det är ett alternativ & rest & bara åå.. skrattat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt tid på att deppa & gråta!
18. Hur tillbringar du julen? Med mormor, morfar & felix & mamma.
19. Blev du kär i år? Jaaaa. Helt fult egentligen.. I en kille och hans brorsa. Dock inte samtidigt!
20. Favoritprogram på TV? Jims värld, grey’s anatomy & ugly betty. Säkert fler men jag orkar inte komma ihåg just nu!
21. Bästa boken du läste i år? Katarina von blabla böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Typ… pitbull och Brian McFadden & Delta Goodrem med låten Almost Here!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja, halva min skuld är booorta!
25. Något du önskade dig men inte fick? Resten av skulden avskriven
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Blev äggad o åt tårta i parken utanför amanda med underbara människor! Puss på er.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? HEHE ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? My own!
29. Vad fick dig att må bra? Människorna i min omgivning!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny depp & leonardo dicaprio & massa andra. grr
31. Vem saknade du? Julia glans och massa. Typ rubina o fille o sofia o bla
32. De bästa nya människorna du träffade? eh



nu ska jag ut med soso (& kanske edwin)
puss

socker |
Upp