goodmorning!



inte min bild

godmorgon sötnosar!
jag är så jävla trött.. satt uppe hur länge som helst igår & grejade med min blogg.
som inte ens blev bra! ska fixa den igen sen. nån gång.. haha.
idag skulle jag varit med felicia & sofia, men sofia skulle vara med sin kille
& felicia fattade nog inte vad jag sa förut. haha åh
ge mig kraft..
igår som ni kanske läste kom jag hem till göteborg igen.
livsugande och glödförstörande är det. absolut
ska till pappa ikväll & ska vara där i nästan tre veckor, yay....
kan inte påstå att jag är överlycklig direkt.

jag är i behov av en dagbok. det bara sprätter i fingrarna på mig,
jag liksom bara MÅSTE skriva privata grejer någonstans!
herrejesus, igår ville jag skriva allt här, på bloggen, men liksom hallå?
ja, jag vet inte vilken sjukdom jag smittats av.
men jag är fan inte klok iaf! igår la jag mig typ halv 2,
o så vaknar jag av att jag är akut kissig halv elva.
åååååå heartbreaking news liksom.
jag VILL SOVA! jag kan inte sova. :(

får la ta en dusch.

socker |
#1 - - Tess:

Jäkligt snygg bild! :)

#2 - - alix:

inte min som sagt :) men jao den är snygg!

Upp