fjärde advent




fjärde advent och fyra dagar kvar till julafton.
fan vad tiden går fort asså.
satt precis och öppnade paket med pappa, felix & anncharlotte.
(felix = min lillebror, anncharlotte = pappas tjej).
kommer inte vara med pappa på några veckor nu, så that's why.
pappa hade slagit in alla paketen, och köpt 2 st till sig själv.
julrimmen hade han skrivit själv, och han påstod att det var cleo som köpt julklapparna till honom.
haha han är så störd.. :)
själv fick man ett asfint påslakan. önskade mig det!
plus 1000 kr så jag kan betala tillbaka min skuld!
förstår egentligen inte varför jag inte bara fick ett kontrakt
på att skulden var officiellt avbetald, jag menar, värt att få pengar man ska lämna tillbaka två timmar senare? (:
aja, glad är jag, jul är det, snöigt är det, kallt och jävligt är det.
aah. allt som fattas är mamma, ett par morföräldrar, julgran och karlskroniter.
3 dagar kvar till perfektion!
2 dagar kvar till skolavslutningen.
puss

socker |
Upp