FILMER



1. FILM FRÅN LYCKEBO NÄR JAG VANN ÖVER ELIN I SLAGSMÅL!
jag ägde. kolla här, jag satt i en våningsäng, längst upp.
mitt emot den våningsängen stod en annan våningsäng, det var typ 2 meter emellan.
elin sa nåt astaskigt så jag hoppade från min våningssäng till hennes!
hon satt också längst upp alltså. grymt!





RUTSTAD. film gjord av soso <3
älskar dig för evigt gmn!

 



HAHA video från i typ 7an när soso roar mig nilla och ella.
hon härmar rolle i mia & klara . <: fint alltså



alltså herregud, typ töntigaste jag någonsin skådat.
en skiitgammal film från i 6an eller 7an.
detta är inte ett av mina stoltaste ögonblick.
men vad gör man inte för att roa sina läsare.. :(?

 



video från igår när jag såg en björn i en å :)
okej ska jag vara ärlig så ljög jag. jag vet faktiskt inte hur den här videon hittade in i min data,
men jag har den här + en video på en sjö + en video på en fjäril.
laaaaaaaaaaame

 

pusshej :D

socker |
Upp