don't worry, fishy

du behöver inte oroa dig viskar mamma i mitt öra
för margarin väger inte alltid femtio gram
och femtonåringar väger inte alltid tjugofem kilo
så det gör inget om du väger tio stenar
inte ett piss
för pissiga är vi allihopa
och trots att jonte kastar ägg i huvudet på dig
så behöver inte han vara så tunn för det
för bredare grässtrån finns det alltid
och jag finns alltid
här för dig
för som det periodiska systemet stöttar fysikern
stöttar du buddismen och gentekniken
och lite större fiskar fångas upp av dig
som inte alls är så stora egentligen
som bara är några i mängden
några i våra hjärtan
för du skulle aldrig älska en flicka med acne eller för stora skor
lika sällan som jag skulle älska en perfekt pojke
så håva upp den största fisken och
ät
för stora är vi alla
större än du
socker |
#1 - - nilla:

åå va jag älskar dig, guldpennan

#2 - - alex:

guldpennan? jag har ingen guldpenna

silverpenna har jag dock

tack guldfisk . <3

älskar dig med.

Upp