det är ok att besöka min nya blogg. hehehhehehe

 
där är jag
HAHA valde denna bilden när jag sökte till funktionär på bråvalla. skrev även att jag har körkort när jag inte har det än, men vafan, jag kommer ha det då. .. är det ok att göra så? 
vet inte 
 
för övrigt, besök min vid-sidan-om-blogg på www.unfairerthanever.blogg.se och undersök hur sorgligt saker och ting i världen är. skriver om orättvisor och sånt, saker man kanske inte tänker på, eller saker som suger för en själv. kärlek och sånt.
 
aja.
jag sitter nu och skriver tal, ska hålla tal i svenskan imorgon, ett s.k. hederstal. det ska vara när man t.ex utbringar en skål vid ett bröllop eller liknande. jag valde att klirra en skål till mig själv. HA ja jag är seriös. ska tala från min kära joakim berg, på vårt silverbröllop, och förklara hur mycket han älskar mig. alltså, typ såhär:
 
kära alexandra. 
du är den vackraste människan som finns.
blabla
 
fatta egoboost? bra i dessa lägen, alla whinar så jävla mycket om sina utseenden, så ska jag hålla tal till mig själv från människan jag beundrar mest i hela världen och förklara min kärlek till mig själv. underbart. det kommer äga. kommer dock skaka av nervositet, men så får det vara. jag är ändå den som alltid har saker och säga, som typ halvstör mig på när folk avbryter eller har saker att lägga till, för jag älskar att själv tjöta på oavbrutet. men när jag väl har ALLAS uppmärksamhet, så blir jag nervös. vad är det för fel på en då känner jag? borde ju vara värsta lyckogrejen. oh well, vi är då allt bra konstiga ibland..
 
nu ska jag återvända till mitt tal. spoiler: kommer ha med bl.a. "beundrar varje steg du tar" samt "du är värd att dö för" i talet. jag är ett geni. tänk om jocke sa dom orden till mig på riktigt, va. då hade jag dött. bra att jag finns där för mig själv och tar hans plats o säger det åt honom.
 
puss hej!
socker |
Upp