och med lien på svaj så väntar din gamle vän



hallo kära vän (numera är det inte lägligt att skriva hola och liknande spanska ord med tanke på att jag hoppat av spanskan och börjat tyska!!)
 
nu har:
· skolan börjat, miniångest men helt ok trevligt att träffa kompisar osånt ju! fast egentligen är det typ bara anna jag vill träffa om jag ska vara helt ärlig. och sara malin amanda agnes rebecca mfl! jävla niiiiaaaiijs
· jag missat min tid till umo IGEN, hur jävla svårt kan det vara att boka en dag som passar en?!?!?! har nämnligen en idiot till klasskamrat som föreslog att vi skulle gå på föreläsning om propaganda (tror jag) på hagabion på torsdag på studiedagen, så nu är den förstörd, och inte nog med det så pågår föreläsningen under mitt umobesök. skitbra! nu kommer jag aldrig få mina nästa p-piller-kartor. grejt
(ps, ja, det är viktigt för er att veta heheh)
· jag varit tillsammans med dante i typ 2 och en halv månad, GRATTIS TILL OSS! okej man firar det inte ens, men whateva
· jag insett att mitt beslut att välja samhäll med inriktning samhäll/internationella relationer var jävligt dumt med tanke på att jag kommer få läsa typ 3 B-kurser, 2 C-kurser och lite annat tungt crap. samtidigt som jag kommer få 4 IV-val om jag inte begår självmord via att välja matte c och engelska c också, vilket skulle resultera i 4 C-kurser.. alltså fuck mitt liv, det är ju fan inte nådigt

det var det jag kom på som har hänt!
:P mycket asso

alex

socker |
Upp