nya fucking beauties!



oj shit jag skapar typ ett eget imperie av tunghet när jag står där i mina nya dr martens. och skinnet bara doftar och jag bara softar och sen jag ba ler och dom i kassan på shock bara ler för att dom blir rika och jag bara ler för att jag blir fattig och stan bara ler för att jag blir frän.

jag skulle inte vilja kalla dr martens för rikemansskor, trots att dom är dyra som in i helvete. eller ja, vad ska man annars ge för ett par kängor, alla ger väl 1000+ om dom inte typ hittas ute. alltså, jag har kämpat för dessa skor, bokstavligen KÄMPAT. min "pojkvän" som det står illa till med just nu, trubbel i paradiset som det kallas, är emot mig och tycker kängor är råfult. min mamma tycker jag är dum i huvet som tar slut på mitt barnbidrag dirr. min pappa tycker dom är coola men att det ser ut som att jag har gigantiska fötter. osv osv.. jag bryr mig dock inte, är glad och snel som en hest så att eh.

förresten så börjar jag 10 i 12 på fredag, sug på den, och sen är det helg för jag har bara två lecciones, sug på den, och sen ska jag till loffan och sova där och ha girls night som jag inte har haft på jävligt länge, inte i angered i alla fall, sug på den, och sen ska jag deppa sönder för att jag kanske inte har någon pojkvän kvar, sug på den, och sen ska jag se på skins hela livet med cornelia på lördag, sug på den, och, ja.. där tog sugandet slut.
nu ska jag gå och inte skriva mer. puuuuuuuussssssss hej

elite |
Upp