fan jag hinner inte blåsa håret?



alltså det är något allvarligt fel på mitt hår, för om jag inte blåser mitt hår på natten (dvs sover med blött/fuktigt hår) så är håret fettigt och mjukt dagen efter. eller a, inte fettigt, men ni vet. jobbigt. fult. felt. orkar inte! typ nu ser jag ut som en burk marmelad. brunt marmelad då, för mitt hår är brunt. JUSTEJAAAAAAAAA jag har färgat håret brunt! äntligen är jag naturlig igen, pallar inte med detta fejka röd/gul/vit/blonda hår som bara får utväxt hela tiden. palla sånt. nu kör jag på au naturelle, och vi får se hur det passar mig. om man vänjer sig eller så. har dock haft det hela EN VECKA på fredag, imorgon. så aaaaaaaaaa. har hunnit vänja mig ganska mycket. skriker inte varje gång jag ser mig i spegelen längre iallafall.. hah!
nu ska jag sova.
ps. jag och dante är sams. blev det för typ en halvtimma sen! YAAAAY, trodde jag skulle bli så hååårt dumpad. herre

puss!
(åh jag saknar honom :( även fall jag såg honom för typ en sek sen.. åååh jävla idiotdrägg som inte fattar att det finns en gräns för sakning :@)

ps igen. nu ska jag göra historialäxa. KUUUUUUUUUUUUL
elite |
Upp