pyntande av naglar (i'm in dat mood)



haha fucking paint, får bilderna att bli i sååå bra upplösning. fint
aja. har iaf pyntat mina naglar; fuck my life står det. vackeert! kände att det var dags att uttrycka mina känslor, och det var så det fick bli. är skitsugen på att skriva en dikt, försvinner nästan i mina känslor och sånt.. så känner att jag måste få ut det. kan ju inte slänga mina känslor på alla andra hela tiden, det håller inte i längden. till slut tröttnar folk på en, ens tjat, och ens självömkan. jag orkar inte lipa längre för mina egna misstag. gjort är gjort och jag kan fan inte göra mer än att gå vidare. vad fan tjänar jag på att stanna i samma hål och lipa?
ska lyssna på jon mclaughlin och må bra nu, godnatt!
(kommer då fan inte somna iallafall, höhöhöhöhöhöhöhö)

#1 - - ella:

sv; Åh tack! :D Allt bra med dig idag?

kram

Upp