oh no - no - no - no - no



haha. ser ut som en skadad utter typ. men aaaaa
idag fyller aggesagge år och hon blir sjutton höstar! härligtish, grattis snutte <3
har köpt 17 paket nudlar till henne och en bamsetandkräm endast för att hon fått egen lägenhet och behöver sånt!
nudlar är till för studentlägenheter skulle jag vilja säga väldigt grovt, för det är ju det enda man äter där! agnes kommer dö av vitaminbrist i slutändan, herregosh..
har gjort ett litet kort oxå som e asgay. va jag e snel!
och nu sitter jag och lyssnar på.. akon? HAH vet inte vad som hände där, men akon e la söt antar jag. har knarkat kent ett tag, så nu får det vara nog. akon bryter kentlåtsmönstret. hehehehehehheheheh
yo konvicted wah

nu ska jag hem till agnes och fira henne med paket och tårta o kaka o grejer! gooott. sen ska jag till statsteatern med klassen och se antigone. kul. pjäs på swahili, kommer nog förstå allt. jamboooo simba.
haha. sen ska jag sova hos dänt, va lovely!
hejdåååå & possposs

Upp