fuck nu måste jag göra hälsopedagogik!



alltså, jag är hemma och är sjuk/förkyld/whateva. mår ganska piss faktiskt, har ont i huvet och snörvlar som en idiot och har feber från och till. förjävligt alltså. men det är gött, för jag har prov imorgon i hälsopedagogik (ett annat ord för sex och samlevnad tydligen, eftersom sex låter olämpligt haha!) och då är det ju gött att få lite extra tid att plugga på. eftersom jag inte kan någonting hittills för jag har haft annat för mig.. som att göra svenskauppsats och leva, typ. och så måste jag packa min väska också för jag ska till pappa. gah, allt tar sån jävla tid! känner dock att det inte kan vara SÅÅ jävla svårt att lära sig om könssjukdomar, preventivmedel, trafficking/människohandel, osåvidareeeee. så jag taggar inför morgondagen, prov 08.00, grattis!

nuu smäller det:
plogga

elever |
Upp