du måste va blind, för du kan inte se, när löven faller ner, hur ful jag är



helvete, sitter här och nördar mig trots att jag vet att det är nationella prov i matte A imorgon kl 8.20. kommer somna under provet och troligen dö. FAN vad jag inte pallar! seriöst. :( men gött äre iaf, för efter denna veckan har jag inget mer i skolan! HIHI awesåme.

denna veckan:
måndag - spanskaprov, fast litet. men ändå, prov liksom, dö
tisdag - mattenationella del 2, förjävla svårt. + svenskaförhör på antiken
onsdag - avslutande grammatikprov i engelska A, dvs jävligt drygt och viktigt
torsdag - dramauppvisning av pjäs. ska spelas upp en och en eller två och två.. valde att göra med anna, tänker fan inte stå där och skämma ut mig helt ensam :(
fredag - prov i naturkunskap B, ett avslutande prov om genetik, genteknik och evolution. det finishar hela kursen & efter det kommer jag aldrig mer ha naturkunskap i hela mitt liv. känns så jävla bajsigt att just detta, svåra jävla prov kommer avgöra mitt slutbetyg i natur.. orka.

det var min härliga vecka, HEHEHEHE
som ni kanske ser är det mycket att göra när man går i samhällslinjen också. natur är överskattat, folk säger att det är asmycket plugg. gåru på hvitfeldtska äre mycket plugg på samhäll också!
dock har vi bara en dag i skolan nästa vecka, såatteeh.. livet, så jävla ostabilt ♥

ps, yes det är mitt öga!
nu ska jag sova, gonatt :(

Upp