nice scar

make gif animation


ps. haawt bild


MÅSTE berätta roligaste grejen! jag kom hem i lördagskväll, hade varit på bio med anna. så jag är hemma runt halv 12, o degar runt lite hemma och typ så. oså ska jag ta bort mitt smink för jag är trött. o grejen är att man kan öppna badrumsskåpet ovanför handfatet (HAHA LOGISKT) och liksom det är en spegel så man kan se sig själv från alla håll, typ. orkar inte förklara. så öppnade jag skåpet iaf, oså råka jag tappa mobilen på golvet. gött. så böjer jag mig ner för att hämta skiten, och när jag ska resa mig upp slår jag i huvet i spegelskåpet så det börjar blöda som fan! hahahahaha så jävla klyftigt! ont gjorde det, och nu är jag vackrast i stan. ser fan biffkriminell ut (jag ÄR biffkriminell) och.. ja. nu vet ni. hoppas ni tänker på mig en skvätt för jag ser fan inte klok ut! vackert ärr kommer jag få.
nu ska jag ta bort mitt smink. och förhoppningsvis inte slå i huvet igen HAHA.  BRB!

Upp