picknickfestivalen 2011!



heeelloooooooo!
här har ni goingarna från picknickfestivalen, dvs anna dante & jag! walla, så jävla gott. seriöst, jag ser ut som att jag ska äta upp nån med mitt fula garv, men det är som det är. på tal om att äta, jag är hungrig.. ohwell, sommarn är snart här, let's starve! hah skämt åsidoooooooooooooooooooooooo. iaf så var jag på picknickfestivalen med folk, bla dessa två puddingar. träffade på massa randoms/gamla vänner/nya vänner, o det var fint. hey jag peppar livet känner jag! men det var iaf asgött där, satt o grilla nån ful korv oså, åt godis o såg ram di dam. åå, jag o anna panikade lite, trodde dom inte skulle spela flashbacks.. men så skrek vi bajshögt och så för vi ville att dom skulle spela den, oså kom dom o gjorde ett extranummer o ba: vi tar p0iwyjildg-låten o vi ba NOOOOOOOOOOES FLASHBACKS WTF?!?  o dom ba SKUBBA oså spelade dom flashbacks! HIHI lyckosamt värre ♥

för övrigt ser livet bra ut. iaf på de flesta fronterna, hö..
puss

Upp