damp i badkaret





skulle inviga vårt nya badkar nyss, 00.33, och vad hände?
jo, det blev en hel jävla familjefejd av allting! HUR KAN DET BLI DET AV EN JÄVLA BADNING? sjukaste jag har hört.. aja, såhär vare:
jag: *sitter i badkaret o typ blir ren*
helt plötsligt hör man en JÄVLIGT arg röst skrika innifrån mamma och torbjörns sovrum. arga steg mot badrummet..
mamma: VAD I HELVETE TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED!?
jag: öh.. badar? som jag har gjort nu i typ 10 minuter?
torbjörn från sovrummet: MAN BADAR FAN INTE PÅ NATTEN MUMMELMUMMEL......
mamma: NE SÅ SLUTA DU FÅR INTE DUSCHA EN DROPPE TILL.
jag: en minut, har fan schampo i huvet?
mamma: JA SEN SKA VI HA ETT ALLVARLIGT SNACK DU OCH JAG. FYFAAAN
jag: eh?

10 minuter senare.

mamma: torbjörn blev arg på mig för att du störde honom när du badade.
jag: öh, då kan han väl bli arg på mig?
mamma: ne
jag: hepp
mamma: inte acceptabelt o bada så sent så sluta med det! +itjkglsöz+uzghik
jag: eh jaja
mamma: oså får du inte äta frukost i soffan!!!!!!!!!
jag: va?
mamma: ne
jag: på tal om vadå?
mamma: när jag väl är arg var jag tvungen o nämna det!
jag: har jag ju inte ens gjort..
mamma: ne men nu säger jag det så du vet det! OKEJ?
jag: JAJAJAJAJAJAJAJA men om du ska vara så jävla fittig flyttar jag väl hem till pappa snart.
mamma: mm.. gör det. *vandrar in i sovrummet igen*

sen snackade dom skitlänge och argt med varandra i sovrummet.


jävla minilökar

socker |
Upp