you can't be loved by everyone






gentleman - it no pretty



heeeej! åh min blogg är så jävla ful, måste göra något åt det.. orka.
hur som helst, idag blev jag lite.. chockad. vi hade dramalektion, o jag var så jävla konstig, knäpp, idiotisk, dum i huvudet, galen, psykiskt sjuk, läskigt korkad, att jag tog beslutet att vara skitjobbig. läraren hade tydligen gett oss instruktionerna att man inte fick skratta, håna eller peka på varandra nedlåtande. och vad gjorde jag? jo, jag pekade och flinade och garvade åt delic. självklart menade jag inget illa, han såg bara så jävla söt ut när han gjorde en övning så jag var tvungen att meddela anna om detta.. och då blev läraren SKITförbannad. alltså verkligen heeelt jävla pissed off, megaarg, råirriterad och typ.. sårad såg det nästan ut som. som om att han trodde att det han sagt hade gått rakt igenom huvudet på mig och åkt ut på andra sidan, som om jag inte lyssnat, förstått eller brytt mig ett skit. egentligen lyssnade jag, men jag har svårt att koncentrera mig ibland.. så jag kunde inte, orkade inte få in det. skrattade åt delic iallafall. tänkte inte ens på att man inte fick göra så. och så åkte jag på en rejäl utskällning!

inte bra alex, inte bra. ohwell, vad ska man göra? jag tror det var bra. jag hade liksom inte fått in det annars. hade inte brytt mig, hade fortsatt, hade inte fattat att jag gjorde något fel. hade slutat med att jag hade blivit, typ, utslängd. och läraren måste verkligen ha fått en konstig bild av mig.. han nämnde att han tyckte jag var skitjobbig och att han var tvungen att sära på mig och anna typ för att vi garvar så mycket och sånt. shit? ofta. anna är det iallafall inte det är fel på. det är mig. migmigmig! skäll på mig. i need it. typ.
jag ballar ur. what's going on?
kände verkligen att jag behövde tömma mig på detta här i bloggen. kände att det inte fanns något annat ställe, eller någon annan jag kunde prata med det om. vanligtvis när folk blir arga på mig brukar jag bli uppriktigt ledsen, ta riktigt illa upp och bli typ sårad hur länge som helst. men nu blev jag inte det.. tog det inte hårt alls. tyckte inte ens det var jobbigt att bli tillsagd. tyckte det var.. bra. hälsosamt. för mig. som sagt, i need it. jag är ur balans.


jag ballaruuuur.

socker |
Upp