när det behövs

Sömntest:

- Vad har du på dig när du sover?
Svar: en jävligt go tishaaaaa och trosor.
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
Svar: typ magen och sidan. verkligen inte ryggen iaf!

- Hur många kuddar har du i sängen?
Svar: asmånga men sover bara på 1.
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Svar: typ inte? eller ibland och då äre asfuckat
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång?
Svar: ee.. njae.. vetinte




Modetest
:

- Beskriv din stil med 3 ord.
Svar: inte min sak att döma liksom. HAHA TRE ORD?
- Vad innebär mode för dig?
Svar: kläder och typ smalisar som posar som gudar
- Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Svar: typ.. idonnu :( monki och alla goa billiga haha!
- Shoppar du second hand?
Svar: har aldrig gjort! helt sjukt egentligen
- Vilken är din favoritdesigner?
Svar: vene.. vera wang är skitgullig iaf, ler alltid som en gås
- Vad är din favorit i sommar?
Svar: ahahah bikini
- Hur mycket shoppar du för i månaden?
Svar: hela studiebidraget hohoh
- Dyraste plagget respektive billigaste?
Svar: va? som jag äger eller som jag.. va?
- Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Svar: får man la hoppas! kläder in maj hart
- Brukar du tröstshoppa?
Svar: tvek. shoppar la inte för att jag är ledsen utan för att jag sett något sniggt?
- Högklackat eller lågklackat?
Svar: haha alltså högklackat är ju assnyggt, men använder mest.. typ converse och sånt, fred perry och typ ballerinaskor och.. a. högklackat på fester iaf! och stövlar är ju högklackade
- Vilken är din drömväska?
Svar: typ nån axelbandsväska i svart läder! eller bara nån go gammal grej
- Vilket blir ditt nästa köp?
Svar: och huuuuuuur ska jag kunna veta det? seriöst
- Favoritplagg just nu?
Svar: typ.. bh. klarar mig inte att leva utan mina bhar. utan bh = naken!
- Favoritaccessoar?
Svar: typ.. antingen min nya ring eller min förlovningsring med anna, eller mitt armband jag fick i konfirmationspresent eller mitt dophalsband i guld med ett golligt hjärta på! har inte tatt av det på typ 3 år.
Upp