mitt 2010 i ytterst många bilder och ytterst få ord






januari
→ klippte håret. det blev jävligt fult och jävligt kort..
→ sparkade in det nya året med johanna och hade trevligt men.. segt
→ försökte bli kvitt med mitt hår och leva livet utan mitt hår.
→ det gick väl sådär.
→ förlorade mig själv.
→ fann en ny vän, o, som egentligen inte alls var ny. fann tillbaka?*










februari
→ tog många varma bad.
→ dog av kyla. och av fulhet.









mars
→ var så jävla jävla jävla lycklig, för den här månaden var jag på kentkonsert.
→ 18/3 - 2010. kent @ lisebergshallen. dör. skojar inte.
det var det bästa jag har varit med om. pussssssss påre!
→ var så jävla besatt av twilightböckerna (ja, mainstream, men dom är fan jävligt bra).
→ läste ut breaking dawn, den sista boken.











april
→ roade mig med mina underbara vänner.
→ försökte bli hejdlöst brun i aprilsolen men.. lyckades lagom bra. heheheheh
→ målade min mobil med nagellack, IGEN.
denna gången pärlemo + snöflingor. satte på lite jl & wesc-klistermärken också.
den blev vacker!
→ åkte till danmark och träffade någon skum dansk brud. wtf?












maj
→ var otroligt besatt av kent. mina känslor försvann inte efter konserten, inte!
→ pyntade min sko lite fagert sådär.
→ rakade benen och skar mig. fick ett sår, och en skorpa, som jag pillade väck varje gång såret försökte läka. har fortfarande kvar ärret.. det är lila.
→ var jävligt tight med cornelia.
→ var mycket på mossen och solade och kollade på när kalle spelade fotboll. coooooooling
→ fyllde 16 år den 26e maj.















juni
→ lät håret växa och växa och växa. seriöst, hur lång tid kan det ta att bli okejsnygg igen?
→ höll fast vid cornelia, mylove.
→ skolkade från skolan och gjorde annat, som att t.ex. äta godis med johanna.
→ avslutade min bildkurs i skolan med en joakim berg / kent - hyllning. den blev fjantig men fin ändå.
→ slutade skolan och gjorde ett sista avtryck av mig på skolans väggar med gatkrita.
→ alexander var söt som vanligt.
→ mitt hår började faktiskt växa!!!!!!!!!!! waaah
→ sjöng utan dina andetag på skolavslutningen, dvs inför hela högstadiet. avslutade alltså 9an med en av de vackraste sångerna på jorden tillsammans med en av de vackraste människorna på jorden, sofia rutberg.



















juli
→ var mycket med rebecca frideson.
→ "släppte taget" om cornelia. eller, vi gled liksom isär..
→ spelade mycket på min älskade gitarr jason.
→ köpte en ny bikini!
→ åkte till grekland
→ var med en del med kasper och andra goingar.
→ åkte till malta på språkresa, helt ensam. lärde känna massa underbara människor där!
→ blev så jävla dökär.
→ blev hjärtekrossad, bedragen, så jävla ledsen.













augusti
→ åkte hem
→ var ganska, utan att överdriva, maffigt jävla brun
→ hade med mig ett bagage fullt med tårar, nya vänner, ett krossat hjärta, en underbar resa och nya erfarenheter.
→ åkte till karlskrona.
→ festade järnet.
→ blev ovän med mamma och pappa och hela jävla släkthelvetet.
→ bestämde mig för att komma över john. NU FAN SKA DET TA SLUT! NU ÄRE DUNZO! skrev dunzo överallt och tvingade bort honom.
→ började hvitfeldtska gymnasiet på samhällsprogrammet.
→ hamnade i samma klass som amanda.
→ lärde känna anna reiman. vi blev skittighta!
→ köpte en mössa på carlings. likadan som annas!













september
→ hade grillning med skolan och lärde känna nytt folk utöver klassen! lite estetare osv! trevlans!
→ hanne var trevlig och pekade fuck you. detsamma älskling!
→ hade fotbollsturnering där vår klass klädde ut sig till danskar.
→ pundade med alle (höhöhöhö vattenpipa, skojaba)
→ hade the time of my life med älsklingsungen felicia stehr.
→ gick på insparksfesten för ettorna på hvitfeldtska. var riktigt skitgrymt!














oktober
→ åt på paprika med amanda typ varje rast.
→ var en jävla massa med amanda och anna.
→ såg ut som om att jag skulle pissa på göteborgs gator?
→ gick på reunionparty med maltafolket i lisebergshallen. var en riktig jävla fest. alla från alla städer i hela sverige kom till göteborg och några från norge med. var så jävla kul!
→ alla bodde på vandrarhem, jag med, trots att jag redan bor i götet :D
→ fääääääääst
→ dagen-efter: gå-på-stan-och-prova-de-fulaste-kläderna-man-bara-kan-hitta-på-gina.















november
→ ingick partnerskap med anna. vi gifte oss! kolla vår ring, typ 29 spänn på h&m ♥
→ gick på maskerad hos felicia, HAHA.. var smurf
→ var på bottlecap spelning (annas brorsa bla) och träffade trevliga cheyor där!
→ fest!
→ backafest med louise och matilda och dom.
→ träffade wolmar och började snacka med honom. vi blev vänner!























december
→ träffade dante en del.
→ hade öppet hus på skolan då 9or fick komma på besök. förlåt, men usch..
→ lyckades färga håret så det blev misslyckat. en misslyckad färgning helt enkelt. det skulle bli blont..
→ gick omkring med knallgult hår i ca 2 dagar.
→ färgade om håret sen till lite guldbrunt typ. skitfult, såg ut som en röv.
→ älskade kent. (älskar kent)
→ hoppade runt i snö med anna på raster (och lektioner, hihiiih bus)
→ målade om min vackra mobil en sista gång (du suger)!
→ gick på spelning på bottlecap igen. dom ägde och vi åt godis.
→ hade klass-sepåfilmgrej typ hos evelina. var mysigt!
→ krök dagen innan julafton.
→ ont i huvet....................
→ fick en ny mobil i julklapp.
→ firade nyår med finafina tjejer i fiskebäck.





& that's mitt år! har inte tatt med allt för då skulle inlägget blivit ÄNNU längre. haha shit.
puss!
socker |
#1 - - louise:

Alltså Alex!! Jag saknar dig!! Du är så jävla klockren, och rolig, va! åh.

#2 - - Cornelia:

AAAAAAH!

KENTFANTAST, HEJ!

#3 - - ALEX:

hihihihiihihihi

Upp