jag vet vilken dy hon varit i






håkan hellström, mannen på allas läppar. han är.. sötful. det är vad han är! och han skriver fina, vackra, underbara texter som liksom surrar in sig i människornas hjärtan. ja, de gör faktiskt det på mig med.. har äntligen insett att han inte är så dum after all. men samtidigt så förstår jag inte varför alla blivit så jävla galna efter hans sista album? det är inte ens så bra? och denna jävla låt, jag vet vilken dy hon varit i, jag tyckte verkligen den var asfin först av någon anledning, lät bra på gitarr o hela skiten. och sen satt jag i en bil på väg till åre i 20 timmar typ och lyssnade på radio. denhär låten låg på svensktoppen eller vad det heter som typ 2a! OCH DEN SPELADES FAN HELA TIDEN! så bra är den väl fan inte så den förtjänar SÅ mycket hylleri (folk hyllar honom, vad fan heter sånt?)?! jävlar vad drygt! blir typ arg. och den låten var ju min myslåt, och nu är den bajs! fuck radio säger jag bara. baaaaaaaaaajs

men förlåt håkan för att jag har dissat dig sen du typ föddes, sen jag föddes, men vafan.. det är inte bra att vara med på p4 :(
socker |
Upp