ett tidsfördriv att dö för




verkligen inte min bild för jag skulle verkligen aldrig klippa sönder mina converse




när du känner sig sådär hejdlöst hopplös
omänskligt menlös
läskigt ledsen
utan anledning
eller med anledning men som du inte orkar gräva fram
för det gör lite ont
(mycket)
och du känner dig dum
för det passar inte in bland den varma
fast kalla
omgivningen
och du rör dig i omloppsbanor
tragiska system som aldrig förändras
och du färgas grå
men du vågar inte vara vågad
du vågar inte brista
för brista är vad du kommer göra om du vågar
brista, brista ut i gråt, gå sönder, undgå att fångas av händer du egentligen vill bli fångad av
för det finns inga händer som vill fånga dig
du fortsätter
.. tystnad
#1 - - louise:

asbra text!! Skrivit själv eller lyrics jag gått miste om?

#2 - - filyyyyyyyyyyyyyyyy:

¨¨¨¨JAJAAAAAAAGGG ÄLSSKAR DIG



och dina dick-ter <3333333

#3 - - ALEX:

jag som har skrivit!

Upp