vi två, 17 år



är jag 17 år snart? känns fan inte så.. jag ser ut som en 14årig unge, helt seriöst. inget fel på fjortonåringar, men när man är sexton, snart sjutton, känns det fel.. haha, var på bio med anna förra helgen typ på nån skräckfilm, ritualen, typ. och SATAN vad fult det var, för kärringen i kassan ba KAN NI VISA LEG? vi ba what? hon ba DET ÄR FEMTONÅRSGRÄNS o vi ba men.. herre, så jävla pluttiga ser vi väl inte ut eller? o hon ba nej men man vet ju aldrig. så visar vi det, o så ser hon att vi snart är fucking 17 och hon ba hehe jaha..
jävlar va sjukt ändå. SERIÖST? men har faktiskt en anledning att folk tvekar på min ålder, jag är trots allt 1,57.. men nu vet jag att jag inte är ensam iallafall! hih

socker |
#1 - - bex.:

ja precis de där håller ja med om :D

#2 - - lovisa:

sv: åh låter som en bra helg:D

#3 - - tasha:

hahhaha awww tack gossebarn! <3 hoppas du fortsätter läsa då! ps. du ser ut som 17 eller 18 typ

#4 - - Anonym:

fin bild!

kram

#5 - - Filippa Jensen:

Just nu kör jag en foto tävling på min blogg, som handlar om kärlek för dig! Kika gärna in och vad med att tävla! Kram Filippa

Upp