åååå inget mer jävla pluggfan



jag vill inte få er att börja röka med bilden, tycker bara det är liiiite fränt o göra ringar! liksåååm ;PppPPpP jag röker inte ens själv, såatteeeeeeeeeh.. ps, bilden får mig fan att tänka på skins. han till höger ser fan ut som matty asmycket.. nicks brur alltså för er som är på säsong fem!

oherre! helgen är här, asså.. det känns inte ens så, för jag har suttit som en nörd och glott ner i min samhällsbok hela dagen idag (vaknade typ halv 11, stentidigt, iknowright :O ?). liksom heeeej, tjaaaa, walla, jag har ett liv! fast ne.
har dock nationalekonomiprov på måndag, o man ba YEEEEEEEEEEEEES SNÄLLA GE MIG MER PROV LÄRAREN! MAGISTERN ETT TILL! JIHIHI LOVE
seriöst, jag hatar ekonomi.. det är askonstigt, man typ ska veta om nairu och allting? wtf? gå iväg nairu, i don't love you.
så nu ska jag lägga ner detta fjanteriet med pluggning och inviga helgen för en gångs skull. var dock på bio igår med axel, but ztill. doesn't count. fast jo. fast ne. aja! ska sluta bubbla skit, pusshej! ha en gooo kväll! :D

elever |
Upp