lalalala




bild från fotbollsturneringen.
är jag inte megaball då elle? :'D
hohoh ska man gå in för det så ska man ta mej fan göra det på riktigt (:


it's you and me and pina colada! gunther @ repeat på spotify äre som gäller ikväll. ska dansa loss med mig själv & sen ska jag ta itu med alla läxor utom spanskaläxan, den har jag tappat bort :( jag tycker jag är lite duktig för jag kan redan so:n & snart kan jag allt annat med! cheeeers till mig.
förresten har jag kommit på att jag & simon har något gemensamt: vi har blivit dumpade!
jag kanske inte har riktigt, öh, förklarat att jag har blivit dumpad? det är därför jag har varit så efterbliven o skrivit massa cpgrejer om typ någon. jaja. john hette han & now it's over! känns så jävla skönt. puss på det jao.

ni fattar nog iiiiiingenting, men det gör inget. jag är lycklig. ♥

socker |
Upp