hello göteborg

har haft bästa helgen punkt se!
jääävlar.

i fredags så åkte jag med swebus-bussen kl 2 från nils ericson-terminalen. hade feeeett tråkigt på bussen, fanns inte ens nån jävla toa så jag typ satt o höll mig hahahahahha men a. fast det var lite kul för det satt en skiiiitsnygg kille bredvid mig. eller nä, inte bredvid mig, men på sätet på andra sidan raden bredvid mig. eh? aja. så satt han där, så jag vågade inte äta godis :D hahahahahahahahahha
ahja! anyway så var jag i linköping vid 6-tiden & där stod vicki & rebecka o väntade på mig! hihi sen åkte vi hem till henne & så hyrde vi filmer (creep, rat race, disaster movie, nån skräckfilm typ & sen he's the girl. asbra
hahahahahahahahahhaha creep var så jävla äcklig, o grejen var att jag kände igen den hela tiden, o kom fram till att vi typ har sett den i skolan eller nånting? anyway så äre världens äckligaste missfoster där så såfort han kom så vägrade jag kolla mer (: kollade i kudden typ
hahahahaha.
lördagen sen så var vi o badade! göttgött. träffade kajsabajsa! hihi
juste: victoria = rebeckas syster. dom var båda i malta o så lärde jag känna dom. kajsa va också i malta o vi var roommates! good 2 know typ.
o nu äre söndag, o idag har vi varit i linköping city & glott på kläder o shit. kunde inte köpa något, är minuspank :( är skyldig mamma asmkt.. aja!
sen så åkte jag hem med bussen vid 5 & nu är jag hemma & ser på valet.
omfg, sd..

MÅSTE GÅ, JIMMY I RUTAN! (ska redovisa om sd på samhällskunskapen i skolan, måste veta allt!)

pusshej!

socker |
Upp