:(




(puttinuttig bild.. åh :@)

alltså jag hatar verkligen sommarord. ni vet, ord som har med sommarn att göra som man använder när man ska skriva töntdikter. ÅÅÅÅÅÅÅ SERIÖST! vi ska skriva en dikt på svenskan, alltså verkligen världens töntigaste dikt som bara får innehålla ord som typ snäckskal, glimmande hav, minnen, sand osv. asså?!?!?!?!?? så jävla GEEKY så jag dör. liksom bara sånna gulliga, varma sommarord.. ÅÅ :(:( så imorgon ska jag helt enkelt lämna in världens nördigaste dikt i hela världen. är så arg så jag dör. alltså meningen med att skriva dikter och lämna in dem är ju att man ska vara stolt över sin dikt, men.. jag är fan inte stolt nånstans. det är nog det mest menlösa jag skrivit i hela mitt liv. & nej, ni ska inte få något smakprov. det var världens äckligaste dikt ever. tro mig. usch och spy på sånt. pusshej :(

socker |
Upp