when you say nothing at all



go mensbild. aahahhahahahahahahaa


när man stött på problem, det är då man behöver en blogg som mest. eller en kompis. det är då man behöver skriva av sig sin dysterhet, och det är då man behöver prata av sig sina djupaste sorger. även fall man känner sig tommare än någonsin är det då man har som mest att säga.



jag känner inte att mitt liv har flytit på någon räkmacka direkt på sistone, men samtidigt har jag inte haft några större problem. därför har jag inte haft så jävla mycket att skriva på bloggen.. och nu har jag hållt massa saker inne, min käft har liksom varit stängd så jävla länge att jag nästan sprängs! illaaaa
alltså måste jag börja uppdatera lite mer. berätta lite problem o lalala. sånt man gör. känner mig omänsklig atm, skriver ju för fan ingenting här! någonsiiin. tragik..

jag vill inleda min nya bloggattityd med att säga att jag har mensvärk. asså, jag har mens. mensvärk! M-E-N-S-V-Ä-R-K!
okej så.
citerat av hon som spydde på quizzo eller vareheter.  mojahahah

babah.
från o med idag ska jag bli en duktig girrrrl o skriva.
poss

socker |
Upp