the 'impossible!!!!!' is now impossible for real




jag sitter här med näsan nerborrad i matteboken och försöker lära mig något.
orkar man? nähäää-e du! lär man sig något? fuck no!
har matteprov imorgon serru, och det lär ju gå åt helvete rent ut sagt..
seriöst, jag har börjat missbruka mitt liv.. kolla här, det här e typ jag:

läxor? - nejtack. :(
fiestaaaaaa? - JAAAAATACK SOM FAN DU! :D :D
prov? - VA? har vi PROV?! wtf?!?!?!?!?
sova? - zzzzzzzzzzzzzzzzzz.. asså seriöst, tyst, jag sover :@

det är typ mitt liv just nu. serriberri, måste börja shejpa upp lite.
kommer sluta som ingenting..

idag fann jag dock till min förvåning att jag tyckte det var KUL med naturkunskap. wattafakkk? kul? med? natur? -kunskap? inte direkt en vanlig händelse i mitt liv..
vi snackade om försurning och sånt, och jag menar, det är ju inte ens kul egentligen? upplevde iallafall vår lilla lektion idag som kul, assjukt :D

nu ska jag ringa anna för våra klassfoton kom. bild kommer imorgon!
fyfaaaaaaan vad sur jag ser ut.. pusshej!

socker |
Upp