bokrecension walla




bilden är rågay så jag var tvungen att ta den.
förklaring:
vi ska ha läst en bok tills tisdag & skrivit en bokrecension om den. sen så ska man redovisa muntligt om den oxå. VILKET FLYT JAG HAR VA! breaking dawn, eller så länge vi båda andas om man föredrar det, e så jävla bra. å så jävla fin. åååååh. har ju gjort min egna bokrecension om den hähähähäh på min blogg i typ april eller nåt. gahah asbra. anyway så blire asbra o lalala o a. nu glömde jag vad jag skulle säga.
NEJ JUST DET!
jag har lärt mig två saker idag på tal om ingenting:
1. min lärare är förtappad.
2. vad ordet förtappad betyder.

hon är så jävla BLÅST. för övrigt betyder förtappad typ bortkommen, lost, efterblivet mentalt sepeefter osv. seg i hjärnan helt enkelt. vår lärare är senil typ. hon skulle boka biobiljetter, oså hade hon fått pengar av alla i klassen till bion dårå, oså säger hon 'SSORRY, GLÖMDE BOKA EHEHEH'. man ba tja

a iaf..
nu ska jag spela gitarr
fan vilket osammanhängande inlägg btw!
we like

puss

socker |
Upp