jag känner mig lite klyven x2




alltsåå, världens sjukaste grej hände!
felicia sov hos mig i fredags dårå, oså snackade vi om en viss person o lalalala. o så sa jag att jag känner mig lite klyven, för jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra.
oså sen så dagen efter läste jag mitt horoskop i veckorevyn, & jag som alltid varit mer eller mindre vidskeplig tror ju på sånt. men seriöst, vet ni vad som stod där? jo!:
"lalala osäker på vad du ska göra, du måste ta många beslut inom kärleken, men du känner dig klyven."

.. fatta sjukt?!?!?!?!
det står alltid saker jag har sagt i mitt horoskop! typ varje månad! helt sjukt. säger ju att skiten funkar!

OJUSTE, på tal om sånt scary shit, så skulle vi göra anden i glaset hemma hos anna igår, men så vågade vi inte :D men iaf, så satt jag o läste lite om spelregler oså, o jag SVÄR fan på att det var en ande i mitt rum när jag läste det! för den stängde av internet o ville inte att jag skulle läsa! helt stört.
jag = haunted.

aja. dans nu. puss!

socker |
Upp