dom snyggaste boysen ever:

vet att jag redan har gjort en sånhär lista på snygga män i världen, men smaken ändras & jag måste uttrycka mina snyggakillarkänslor så, here we go!:




1.




john christopher depp, den mest välskapta människan ever made! han har varit min etta sedan jag fick vett i skallen, och ska fortsätta vara det tills jag dör. puss hetkorv! ♥



2.




colin farrell,
antagligen den hetaste irländare världen någonsin skådat & någonsin kommer få skåda. i love u coliiiiiiiiin!



3.




luke perry
, fast bara när han är ung. nu ser han ju ut som en gammal skabbgubbe, men fy fan va snygg han var i beverly hills! gosh. dylan. ♥



4.

 


joakim berg,
behöver jag säga mer eller? asså, jag vet att mannen är 40 bast & är gift o blablabla. men jävlar, han e sååååååååååå snygg & sååååå min & såååååååå bäst ändå! hej kom o hjälp mig, jag tappar bort mig själv varje gång jag hör hans sexiga röst & ser på honom.. vackra jävel! pusssssssssss ♥



5.




heath ledger
, äääälskling! varför gjorde du så mot dig själv, varför varför varför? saknar dig på bioduken / tvrutan.. snyft :(



6.




du sexige man, leonardo dicaprio, från allas drömmar!
kom till sverige och gift dig.. med mig.. hihih!



7.




brad pitt!
fyfan, mannen är inte saligt snygg! han är förjääääääääävla snygg! döda mig tack. :)



8.




chad michael murray
, one tree hill's inte enda, men snyggaste snygging! gaaaaaaad



9.




paolo nutini
, killen som sjunger som en gud & som ser ut som en gud! ultradynggo :D



10.




josh hartnett
drar mig baklänges varje gång jag ser honom. killens ögon är förtrollande så man bara dör ju! älskar sånna halvkinesiga ögon som liksom kisar trots att det inte är soligt ute. fiiiinfin!



& där var min lista slut!
h0p3 u l1k3d 1t!

socker |
#1 - - malin :*:

HEATH LEDGER FFS!! SÅ JÄVLA SNYGG E HAN!

#2 - - filly:

Asso du har inte bra killsmak alex :((:(

Upp