stockholm



innan jag kommenterar bilden vill jag bara säga att fan vad x2000 är bra! snabbast ever, tog 2 timmar o 45 minuter o åka från gbg till sthlm liksom? vi gick upp halv 5 på morgonen, släpade oss till spårvagnen 20 över 5 & tåget gick kl 6. vi var framme kvart i 9!
anyway, vi började vår resa på ett café.
det var skitdyrt & asgott. jag åt pannkakor & mamma åt nån mackaskit o kaffe. det var vår frukost, för vi hann inte äta när vi gick hemifrån :D




efter nåra timmar av shopping hamnade vi på nån glassbar, fettigt! jag åt glass o mamma drack kaffe (again).




som sagt, glass till folket!




mamma lilla! jag kommer fan inte ihåg vad det här stället hette, men det var en fin fontän där iallafall.. :D




hahahahha, tänk er mig typ lost in stockholm.
skulle aldrig hitta hem eller nånting!
hade ba irrat omkring tills jag dog.




ASSÅ ÅÅÅH, så jävla förfärlig bild. ser helt mobbad ut.
hur som helst, vi gick förbi dramaten. är det äkta guld? höhöhö




then we went to the harbour. najs plejs! asfint vare! sol + glittrande vatten + fina hus  o grejsimojser = fin stad.
i ♥ stockholm nu, & i wanna live in stockholm!




åhåå, sen åkte vi båt! värsta turistmänniskorna är vi. fast sightseeing är faktiskt värt.




åh.




mamma iz da pozer.




lalala. kolla hur fint det är! jävla göteborg




grönalund.yo.joy.coolt.okej.nu




svart nagellack i stockholm. hellooo




:D




mami goes sur-röv.




eller inte :)




beautiful!




ASSÅ! okej let's flytta dit?




min mamma är fin!
jag vill också va blond. :(




sedan åt vi middag på en trevlig liten restaurang!
pizzaaaaaaa.




asså hur kan man liksom inte vilja äta på en restaurang som heter de svarta fåren? guullliiiiggggggtttttt




gulligt barn vid kajkanten! han typ cpade loss




TUNNELBANA 4 THE 1ST TIME!
jag är cool.





ååh remmar. jag hjärta blå hallon + blåbär.


sen åkte vi o hälsade på en släkting som är skitgammal, typ 85. astråkigt.
sen gick vi till vårt hotell o sov där, o sen dagen därpå gick vi runt lite på stan, drack oboy på espresso house & åt frukost. tåget gick 10 i 11 på morgonen, o vi var framme vid 3. (det var inte x2000..)

puss på sthlm!
världens bästa födelsedagspresent.

socker |
#1 - - corn:

HAHAHAHAHA DIN MAMMA ÄR FIN <3

Upp