k-l-a-r-!




i och för sig har jag varit klar enda sen i typ söndags-måndags (?), men det känns ändå jävligt skönt att säga det. jag är klar med mitt broarbete! jag är klar klar klar enda in i nerverna. jag är stolt stoltare stoltast! WAAAH. nu är det bara boken om mig själv jag har att skriva lite på om min framtid på. och på måndag har jag föredrag på engelskan. jag kommer bokstavligen dö. seriöst. :( jag känner hur jag kommer göra det, allvarligt talat.
jag är dock glad över ämnet; någonting man gillar. jag tänker inte prata exakt om någonting jag gillar, men jag tänker prata om när jag var på konsert på kent, och det gillade jag ju. haha, då kan jag stå där och prata utan att ens ha papper eller någonting. fast jag måste ha några stödord utifall att jag får hjärnsläpp som jag ALLTID får när jag ska redovisa.. ehehehe. varför suger skolan?

socker |
Upp