11 saker som du (kanske) inte visste om mig





1. jag är ett flarn. seriöst, jag sitter o pluggar dagen innan provet? gaah, evolution. hoping 4 the best, anyway..
2. jag funderar på att ändra min blogg. e-n-f-o-r-m-i-g-t är ordet just nu. alltså, den är enformig nu. eeh.
3. när jag sover över med någon, och den typ ligger o pratar o varje gång jag får en fråga så säger jag "höhöjaa.." eller typ "mmmmmmm heh", så betyder det att jag inte lyssnar & att jag vill sova.
4. jag var i stockholm i fredags och igår. för första gången i mitt liv. suck on thaaaaat.
5. leopardmönster är fett snyggt. cheetaaaaaaaaah
6. i might get bra utgångsbetyg i när jag går ut nian nu om typ en vecka.. hihi. om jag nu får bra på evolutionsprovet då! (ha-ha)
7. jag har snygga kläder hemma som jag inte använder för att jag tycker de är för tighta. ja, alla har vi våra komplex..
8. jag har sett typ alla nya filmer som inte ens kommit ut på bio ens, online.
9. jag ska åka till malta i sommar i 3 veckor på språkresa, helt sjäälv. creepy.
10. min data suger atm. är inne på felix nu, för den andra går fan bara sönder mer och mer för varje gång man sätter på skiten. :@
11. jag har inget emot justin bieber. låt ungen vara för fan. han är snygg och sjunger bra! och han får la vara bi om han vill, om det nu var det han var..

socker |
Upp