no more kent! (iaf inte lika mkt)

jag kollade på min blogg och upptäckte att fan vad ointressant den måste vara. det enda jag har skrivit om i typ flera veckor är kent, kent och kent. srsly, förlåt. men jag har peppat sönder inför konserten i lördags, och det var typ det bästa som hänt mig! så ja :D
men nu ska jag börja go back to normal igen.

jag har några grejer jag MÅSTE säga!




1. spanska-nationella. OMG SERIÖST? ni som har spanska, hur gick det för er? omg, jag blev säkert råkuggad. fyllde inte i någonting nästan, och den sista grejen man skulle göra fyllde jag inte i alls. det var det jävligaste! tack miguel för att du har lärt mig spanska, verkligen.
2. engelskaprov. IDAG AV ALLA DAGAR. jag är faktiskt sjuk. och jag kunde inte koncentrera mig någonstans. illa.
3. som sagt; jag är sjuk. mm det är sant. och imorgon är det nationella engelskaprov och då MÅSTE vi vara i skolan. karin sa att uppsatsskrivningen är den viktigaste av dom alla. omg, good luck with that.
4. failure. jag känner verkligen hur jag börjar få sämre och sämre betyg på prov, hur min koncentrationsförmåga går sakta men säkert neråt, och hur jag bara misslyckas på allt just nu. gr8 m8.





1. min & sosos köttätar-grupp på facebook. även fall den bara har 41 medlemmar så är jag stolt. den heter - vad fan biter du på mig för? -jag kan väl inte hjälpa att jag är köttätare?
jävligt ballt namn. erkänn? erkänn? erkänn? muhaha
2. ehm..  jag kan faktiskt inte komma på något mer.
bra där..

jag är lite döende.
skriver nog imorgon.
baaaaaai

socker |
Upp