meeths & sofia!

HEJ SNYGGISAR! igår var jag på meeths en stund,
soso & viki spelade där + sointu & idas band. dom var asbra!
sofia svärdis var med mig också, puss påre! hon är finast. (:

nu ska jag återuppliva en gammal goding (?) :




1. i morse när jag vaknade var jag skitkissig. jag behövde liksom..
KISSA. jävligt mycket. så gick jag till toan & det var låst.
så ja ba ba SKYNDA LALA typ. fick inget svar.
sen spolade någon. och typ en sekund senare SATTES DUSCHEN PÅ!
halåååååååå. DUSCHEN :(
felix, min broder, var tydligen förbannad på mamma & vägrade svara,
så jävla ful är han! ååå
så duschade han i typ hundra år och jag dog av kissinödighet. :(
fast sen öppnade han & jag fick lätta på trycket :'D
2. henry chingchong. okej, det här är lite komplicerat för er som inte går på min skola eller på buråsskolan att förstå, men jag ska försöka guida er genom allt på ett bra sätt (:
det finns en killa som heter typ henry yang tror jag, kines eller nåt.
han är med i ungdomsfullmäktige, och varje gång man ser honom
prata där får man sig liksom.. ett gott skratt om man säger så.
han är p i n s a m .
igår på meeths så var det typ 'hårdrockskväll' eller något,
& han var där. det roliga var att han UPPTRÄDDE,
SJÖNG, GROWLADE OCH TRODDE HAN VAR BRA!
det var så jävla roligt. alltså, jag har aldrig hört något så gräsligt..
det var det roligaste..
3. johanna bor långt bort åt helvete hahah!
ska sova hos henne inatt, TAGGA! men hon bor långt bort som fan!
typ gunnilse?! vad fan liksom. och jag lär inte bli skjutsad :(
men jaa det blir braa lalalalallalalalallalalalalalala
4. johannas väska är inte där vi vill att den ska vara.. HAAAA
5. mitt antivirusskydd har förstört allt! min dator är helt cp.
word, paint, msn & FUCKING SPOTIFY är borttaget. JAG ORKAR INTE.
6. oönskade gäster på meeths imorgon. oh yes.




1. nickelback! så jävla bra ärom
ja ba HEJ DROGIGT JAG ÄR KÄÄÄR
typ den
2. SNART ÄRE KENTKENTKENTKENTKEKTKETKETKETKETKNTEKTKETNEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG
20/3
exakt 2 veckor kvar. hihiihihih
3. SKA JU SOVA HOS JOHANNA!
4. sofia är bästishästis
5. jag ska duscha strax = renhet. mjao

socker |
#1 - - sofia:

hhaa kent! det är på axels födelsedag :P ;) men skit i han för fan !! :)<3

#2 - - alex:

haha :)

keeeeent

Upp