jag tänkte skriva något men vafan jag är ju mer glömsk än en senil groda så det är ingen idé :(




Glömde vad jag skulle skriva.
fast problemet är löst.
jag har bra fantasi. <:

K
ris Allen är så fin, åhyes!
jag har skaffat mig nya idoler, haha!
har börjat lyssna på musik som spotify tipsar mig om att jag borde gilla.
dom är smarta jävlar!

nu har jag, amanda, elin, johanna, alle och cornelia blivit
jag, johanna och conne & amanda, elin och alle.
&-tecknet representerar våran uppsplittring.
vi har "band" i skolan, vi ska nämligen spela upp för klassen
(om man vill ha vg, o det vill vi)
och förut var det alla 6 som var ett band, men ja.
det gick åt helvete.
jaja.
idag ska jag på
afropoweroo
med soset! det kommer bli asgött. i'm happy.
jag har inte tränat på evigheter - förra söndagen typ.
så jävla ååååååäckligt.
me don't like. men jaa. afropower ikväll klockan åtta alltså.
nice.
menee, nu ska jag se på min nya grey's anatomy-box!
det är hela säsong 4, den enda jag inte sett. fetigt värt!
oså kommer ju greys ikväll oxå. helt fint ♥
pusshej :*

how could you be so heartless?

socker |
Upp