i ett iskallt ikealand



du är min vän & vi lär oss av varann
(jag på bilden)

heeeej typ! det var aslängesen jag skrev känner jag.
men saken är den att min data blev angripen av typ 30 olika virus samtidigt eftersom jag inte haft något antivirusskydd sen typ i julas, såe.. internet paja om man säger så. o nu när vi har installerat ett antivirusmojs så FUNKAR INTE SPOTIFY! mitt jävla liv alltså. & paint eller word eller något annat funkar inte heller. AAAAAARHG. jag blir så frustrerad. skulle skriva ett jävla no-arbete o göra en bild i paint till, men nixpix päronmix, det gick ju fan inte! jag dör..
idag har jag fått lite av det goda & lite av det onda:
gott; makaroner & bra betyg.
ont; vi (jag, johanna, amanda, elin & conne & nån mer, i donnu)  åt under total tystnad under hela bamba. men, bråkar man bråkar man.. right? haha johanna surade sönder på mig och wille för att jag berättade vad som kommer hända i greys anatomy (har sett några avsnitt av denna terminens avsnitt) & att wille berättade vad som händer i luftslottet som sprängdes. sen var amanda, elin & conne asförbannade för att jag inte ville 'öva' på musikgrejen. alltså vi håller på med en gruppgrej där man ska spela ett instrument eller sjunga som ett band typ, o det är kriteriet för vg i musik. men det går aldrig så bra för vi är typ hundra personer. o jag ville inte vara med idag för jag skulle göra mitt jävla no-arbete, men då blev dom bara sura och lalala. i don't orkar. sen blev jag ovän med max för att han är dum i huvet, end of story.

& nu ska jag borsta tänderna. det är så jävla gott med tandkräm. iallafall min. den är inte stark (inte så jätte iallafall) och så blir man helt ren i munnen efteråt! surpriiiiise! thiihi.
& guess what? imorgon ska jag & rebecca på bio! IGEN! haha jag brukar fan aldrig gå på bio :o men de här sista veckorna har jag gått fan asmånga gånger. jaja. vi ska se i love you phillip morris, den verkar fucking awesomeeeeee. jag & rebecca ska återigen försöka gå över gränsen och skratta skrika och kasta popcorn på folk. chilligt äre. jajaaaaaaaaaaa. jag pratar för mkt känner jag. eller ah, skriver. (:
såeeeeeeaah.
nu går jag & borstar tänderna, som sagt.. yä.
have it (good or bad, skapa er en egen uppfattning!)  :)
puss!

socker |
#1 - - MAx:

Vi blev inte ovänner :S

Du flippade ur för lite kritik.

#2 - - ALEX:

vi blev ovänner

Upp