helt wacko



damn,
i really need to clear my head up
känner mig jävligt shitty
grät när jag såg grey's anatomy
jävla owen
skapar alltid gråtattacker när man ser hans tillbakablickar
och jag saknar izzie
fyfan

och så sitter jag med ansiktet i mina händer
och tänker
vad fan sysslar jag med?
vampire diaries, det är nog det läskigaste som finns
musiken
ljudeffekterna
blod
vampyrer
seriöst, jag blir helt hjärntvättad av det här

och dimman ute
dimma.se vafan
hej jag lever i ett moln?
känner att jag börjar bli gaggig
skulle inte jag sluta skriva efter förra inlägget?
klockan är 03.20, fast jag vet inte om jag har ställt fram klockan eller inte
om jag inte har det är den 04.20, fan vad bedrövligt.



jag är livrädd för att leva
och jag är dödsrädd för att dö
men älskling, vi ska alla en gång dö



inte min bild btw
gult är fult på google
socker |
Upp