HAAAAAA



kom o tänka på en ful sak helt random!

för typ aslängesen, typ några år sedan, när jag var i karlskrona, så var jag med julia och johanna. julia hade adhd som vanligt & ville ha skoj :D, så vi typ skulle busringa till folk.
jag var ihop med edwin då, så det var typ i femman? haha skoj.
men ja, och så tog vi bara något randomt namn från våra kontaktlistor, o så blev det edwin.
julia tog telefonen & var fett säker på sin sak.

edwin - hej det är edwin.
julia - *med vuxenröst* ja hej, jag jag ringer ifrån comviq.
edwin - aha. tja?
julia - jag har ett erbjudande för dig, om du beställer ett comviq-paket för 500 kronor så får du ringa gratis hela året ut.

jag viskar till julia; edwin har telenor..

edwin - jag har telenor, men okej?
julia - nej, du har comviq.
edwin - nej..
julia - nähä, det kanske du inte har. men vet du vad du är?
edwin - nej?..
julia - du är gay, gay, gay enda in i nerverna!

klick.



DET VAR NOG DET ROLIGASTE JAG HAR VARIT MED OM.
hon pratar med värsta karlskrona/skånska dialekten
= jag är död.

wonderbart.

socker |
Upp