alex + gitarr = great couple




jag & min gitarr är rena magin!
det slår gnistor om oss, så kära är vi :D
jag fullkomligt älskar honom, jason, (ja, jag döper mina käraste ägodelar)
 och han fullkomligt älskar mig tillbaks!
får vi väl hoppas iallafall. :)
han brukar ignorera det jag säger, liksom, det är som att prata med en vägg.
men hursomhelst, jag sitter & försöker lära mig några låtar just nu;
i will follow you into the dark, soul meets body & happy ending.
fingerspel är för jävligt helt enkelt, men i will stay cool.
på tal om engelska så ska fick vi våra iup;er idag,
eller skriftliga omdömen som det nu för tiden kallas,
& fan alltså. jag hatar verkligen att ALLA språklärare har sagt att jag
måste öva på det muntliga, eller att det är min svaghet liksom.
i can't deal with it! fan vad jag hatar muntliga grejer.
att prata med lärare är ju också läskigt, speciellt när de säger att de betygsätter det man säger..? i bamba..? :D
känn dig träffad, maria!

menee, klockan är mkt, och jag ska på abox nu, så jag kan inte skriva mer! det är föresten en blanding av kickboxning & aerobix, asfett.
men ni får hare gött idag, själv ska jag spendera resten av kvällen (när jag kommit hem) till att duscha & plugga.
puss!

ps! 
imorgon har jag engelska nationella prov.
läsförståelse!
waah
wish me luck..

socker |
Upp