skogsvandring + pizzafest + övaövaövaa

oh gosh.
vad ska jag säga om den här dagen?
rubriken talar ju för sig självt!
vid 9-tiden hade vi vandring, 1,2 mil, från kålltorp (eller något?) till skatås. det var aslångt och asblött.
jag visade mig med krulligt hår för hela klassen! skandal.
sen fick man gå hem och komma tillbaka till skolan efter en timme, oså hade vi pizzafest! vi såg på the hangover & sånt.
sen gick jag, conne å rebecca å övade på vår låt inför skolavslutningen (SOM ÄR PÅ ONSDAG!), och det gick la okej. hahaha asså vi spelar i olika takt typ o blabla. :( men ja, det får bli bra.

provade mina klänningar idag.
tomorrow i'm black! (börjar kl 15, vi har middag med lärarna, typ trerätters aslyxigt med riktiga tallrikar!)

å nu ska jag gå.
tjo <:

socker |
#1 - - eliiiin:

kåsjön i partille o inte kålltorp! :D

Upp