film & twix (på en torsdag!)




såg precis på film med mamma, the bourne identity. den var ganska lame och slutade helt segt. men ändå en film värd att tilllägga till min samling! (eller, samling och samling.. mer typ hur många filmer jag har sett i hela mitt liv). jag åt twix också! asgotttttttttttt. hur som helst så vare lite action o grejer, o om en kille (matt damon) som hade blivit skjuten & sen tappat minnet. han hade värsta dryga bakgrunden och blabla, såah.. men se den om ni inte redan har sett den på tv, felix påstod att han har sett den 3 gånger på samma kanal redan :D

alle var här en sväng förut & skulle lämna min mobilladdare. jag visade honom detta SJUKT roliga inslaget från tv i morse:

http://guldhedsskolan.se/2010/06/avslutningsfesten-med-tv4-nyheterna/


SÅ JÄVLA SKOOOJ. kolla på connes ansiktsuttryck hela tiden, och vad hon säger.. jag skrattar fan ihjäl mig varje gång! helt underbart. ♥ wah..

socker |
#1 - - cornelia:

Mobba inte mina ansiktsuttryck :(

#2 - - ALEX:

hahahahhahah men du kollar på han som att han e dum i huvet :D

Upp