fiesta @ johanna's




TJAAAAAAAAAAAAAAAALALA
igår sov jag hos johanna! det var chill
fast dagen började med att jag gick upp typ klockan tolv och såg på tv hur länge som helst. sen promenerade jag till domkyrkan och träffade johanna där vid 3, för hon hade varit hos doktorn & kollat upp sin huvudvärk. hon fick inga mediciner dock, jävla cpläkare.. anyway så gick vi omkring på stan lite, köpte godis & åkte till guldheden. vi träffade conne där, och gick till elin o sen till torget. där hängde vi loss & typ åt godis och var coola. vid 8 åkte hem till johanna. hos henne såg vi på film & åt allt godis (iaf jag, hihi) och åt ciabatta. sen spydde johanna för hon hade så ont i huvet, så hon typ sov istället när jag såg på film.. stackars bäbisen :( sen började hon prata i sömnen, & det var fetekul! såhär var vår konversation:

johanna: är dom inte extra hårda nu?
jag: um, va?
johanna: ja, hårda..
jag: ..va?
johanna: ja, chipsen duvet. dah.
jag: vilka chips? :s
johanna: chipsen som vi åt förut?..
jag: men vi åt inga chips förut..
johanna: eh.. aha.

så somnade hon igen, haha! så jävla söt.
när vi hade sett sorority rowthe box & sex drive och klockan var typ halv 3 så somnade vi. eller, jag. :D johanna sov ju redan!
klockan 6 på morgonen vaknade vi, och var skitpigga. så vi satte på wild child & kollade på den fram till 8. sen somnade vi om igen, och vaknade vid 12!

det var jag hade en fin gårdag, natt & morgon. poss

socker |
#1 - - cornelia:

(Y)

#2 - - johanna:

hahah asså va fan jag tycker de e synd om dej<3

Upp