9b no more

inte för att härma elin då, men..
eller jo, för att härma elin:



nu är alltiiiiiing slut
och imperiet har brustit
jag känner mig som en dumsnut
för jag har varken gråtit eller förfallit
jag delar inte längre klass med alla i f.d. 9b
och jag kommer aldrig mer vackla omkring i guldhedsskolans korridorer
och människorna jag från & med nu kommer se
kommer inte precis vara några juniorer
hoppas ni får ett jävla fint liv o allt
i love you just the way you are allihopaaa
fast vi kommer ju träffas typ varje dag ändå, right?
trots ska jag dra långt bort från europa
å nu ska jag lägga upp lite fler bilder på facebook
o samla ihop lite fler minnen med er
å jag säger bara FUCK
vad vi ska göra det osäkert i vårt kvarter


SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV









ngn som har bilder från typ, själva avslutningen, i skolan?

socker |
#1 - - eliiiin:

Jag kommer sakna dig så!!!!

love you <3

#2 - - ALEX:

LOVE U 2! <3

#3 - - cornelia:

Upp